Často kladené otázky a odpovede

Pripravili sme si pre Vás odpovede na Vaše najčastejšie kladené otázky. Ide o stručné zhrnutie informácií, vychádzajúcich zo Všeobecných obchodných podmienok, ktorých plné znenie nájdete tu.

Vytvorenie účtu

Ak ste už zaregistrovaný v jednej z našich predajní, jednoducho kontaktujte danú predajňu, kde Vám účet aktivujú. Keď Vás predajňa informuje, že máte účet aktívny, vytvoríte si svoje prihlasovacie heslo tým, že kliknete na odkaz Zabudli ste heslo?. Novými prihlasovacími údajmi sa prihlásite do Vášho účtu na e-shope, kde potom budete mať rovnaké podmienky ako na predajni.

V prípade, že ešte nie ste naším zákazníkom, prejdite na formulár tu a zaregistrujte sa ako fyzická osoba alebo firma/SZČO.

Aké výhody získam po registrácii?

Ak sa u nás zaregistrujete, automaticky získate dodatočnú zľavu 3 % na každý nákup a zľavu na dopravu*. Počas celého roka sa môžete tešiť aj na zaujímavé zľavy a akcie, určené len pre registrovaných.

Okrem toho budete mať po prihlásení do svojho účtu vždy prehľad o stave svojich objednávok a cenových ponúk. Výrobky si tiež môžete označiť ako obľúbené alebo ich navzájom porovnávať.

* Platí len v prípade, že nemáte nastavené individuálne obchodné podmienky. Pokiaľ ste členom vernostného programu OSKAR, Vaša zľava je automaticky 5%.

Neviete svoje heslo alebo ste ho zabudli?

Žiadny problém. V dolnej časti prihlasovacieho formulára kliknite na odkaz Zabudli ste heslo?. Na tomto odkaze jednoducho zadajte svoj prihlasovací e-mail, na ktorý Vám zašleme pokyny na vytvorenie nového hesla. Vaše nové heslo musí obsahovať minimálne jedno veľké písmeno a jednu číslicu, pričom celkový počet znakov musí byť minimálne 8.

Moja e-mailová adresa sa zmenila, ako môžem aktualizovať svoje kontaktné údaje?

Ak potrebujete zmeniť e-mailovú adresu, pod ktorou sa prihlasujete, pošlite nám e-mail na adresu pomozeme@domyfarieb.sk alebo sa obráťte na najbližšiu predajňu.

Máte iné problémy s prihlásením?

Neváhajte nás kontaktovať v ktorejkoľvek z našich predajní Dom farieb. Prípadne nás kontaktujte prostredníctvom kontaktného formulára alebo nám pošlite e-mail na adresu pomozeme@domyfarieb.sk.

Kde si môžem vyzdvihnúť svoju objednávku?

Objednávku si môžete vyzdvihnúť vo vybraných kamenných predajniach Dom farieb alebo si ju môžete nechať doručiť prostredníctvom spoločnosti SPS až k Vám domov.

Informácie o dostupnosti produktu vo Vami vybranej predajni / o možnosti doručenia produktu na Vašu adresu nájdete na stránke produktu. Vami vybranú predajňu môžete zmeniť na stránke produktu alebo vo svojom profile.

* Maximálna hmotnosť pri doručení na adresu je 70 kg a jednotlivé výrobky môžu mať hmotnosť do 30 kg . Nedoručujeme ani tónované farby a potenciálne nebezpečné výrobky (doručujeme len to, čo povoľuje platná legislatíva).

Ako dlho bude trvať, kým moja objednávka dorazí na moju adresu?

Vaša zásielka Vám bude doručená do 48 hodín od objednania tovaru (počítajú sa pracovné dni).

Ako si môžem objednať produkty online?

Na našej webovej stránke domyfarieb.sk si môžete prezrieť našu ponuku v časti Produkty alebo môžete vyhľadať konkrétny výrobok prostredníctvom vyhľadávacieho poľa, na základe Vašich preferencií. Kliknite na tlačidlo Pridať do košíka a pridajte tovar do nákupného košíka. Následne budete krok za krokom prevedení procesom objednávky v nákupnom košíku.

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Pri doručení na adresu spoločnosťou SPS je možné vašu objednávku zaplatiť vopred iba platobnou kartou prostredníctvom našej platobnej brány.

Pri vyzdvihnutí na predajni môžete platiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

Ak máte na pobočke dohodnuté individuálne obchodné podmienky, môžete platbu na pobočke uskutočniť podľa týchto podmienok.

Platba bankovým prevodom alebo na dobierku nie je možná.

Ako môžem uplatniť promo kód (získať darček k nákupu alebo zľavu)?

Stačí sa prihlásiť (ak je to podmienkou akcie), pridať Vami vybrané produkty do košíka a potom zadať promo kód do stĺpca v pravej časti stránky a stlačiť tlačidlo OK. Uistite sa, že ste kód zadali v správnom znení. Ak uvidíte vyplnené políčko ohraničené zelenou farbou, promo kód bol úspešne uplatnený.

Zabudol som uplatniť promo kód (na získanie darčeka k nákupu alebo zľavy). Čo mám v tomto prípade urobiť?

V prípade, že ste sa rozhodli vyzdvihnúť tovar na predajni, nie je problém dodatočne pribaliť darček. Ak ste si vybrali doručenie na adresu, darček žiaľ nie je možné dodatočne zaslať.

Za ako dlho si môžem svoju objednávku vyzdvihnúť?

Vaša objednávka bude pripravená do 2 hodín od jej odoslania (v rámci otváracích hodín predajne). V prípade, že tovar nemáme na sklade v predajni, predajňa vás bude informovať o termíne naskladnenia. V rámci stránky produktu môžete skontrolovať skladové zásoby v časti Zobraziť dostupnosť. Tovar, ktorý nemáme na sklade v predajni, má stav 0 ks.

Po objednaní tovaru Vám príde automatické e-mailové potvrdenie o vytvorení objednávky, o ďalšom stave Vás budeme informovať.

Koľko dní mám na vyzdvihnutie objednávky na predajni?

Na vyzdvihnutie objednávky na predajni máte 3 pracovné dni (v závislosti od aktuálnych otváracích hodín predajne). Ak si potrebujete lehotu predĺžiť, kontaktujte predajňu.

Nemôžem si vyzdvihnúť svoju objednávku počas otváracích hodín, ktoré ste uviedli. Ako mám postupovať?

Kontaktujte príslušnú predajňu e-mailom alebo telefonicky (kontakt a otváracie hodiny nájdete tu) a dohodnite sa na predĺžení času vyzdvihnutia.

Omylom som zadal nesprávnu predajňu na vyzdvihnutie svojej objednávky a chcel by som to zmeniť. Ako mám v tomto prípade postupovať?

V tomto prípade nás prosím kontaktujte na adrese eshop@domyfarieb.sk a my Vašu objednávku radi presunieme do správnej predajne.

Ak si potrebujete vyzdvihnúť objednávku okamžite, vytvorte novú objednávku a pošlite nám e-mail, aby sme zrušili pôvodnú objednávku. Ak ste už za objednávku zaplatili online kreditnou kartou, vrátime Vám peniaze späť na Vami uvedený účet.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Objednávku z e-shopu nie je možné zrušiť online. Ak chcete zrušiť objednávku, musíte sa obrátiť na predajňu, v ktorej ste si tovar objednali, alebo nám napísať na e-mailovú adresu eshop@domyfarieb.sk.

Zadal som objednávku, ale nedostal som od Vás žiadne potvrdenie. Máte záznam o mojej objednávke?

Systém automaticky zasiela potvrdenie objednávky na Vašu e-mailovú adresu alebo ho nájdete vo svojom zákazníckom účte, ak ste zaregistrovaným zákazníkom. Ak ste nedostali žiadny e-mail, napíšte nám na eshop@domyfarieb.sk alebo kontaktujte predajňu, ktorú ste si vybrali na vyzdvihnutie objednávky

Ako zistím stav svojej objednávky s vyzdvihnutím na predajni?

Stav svojej objednávky si môžete skontrolovať vo svojom zákazníckom konte v časti Moje objednávky. Ak sa stav Vašej objednávky zmení, dostanete e-mailové upozornenie. Kontrola stavu objednávky prostredníctvom zákazníckeho konta je možná len pre registrovaných používateľov e-shopu, neregistrovaní nakupujúci túto možnosť nemajú a musia čakať na e-mailové upozornenie o stave objednávky. Ak ste od nás e-mail neobdržali, skontrolujte, či sa nenachádza v podpriečinkoch spam alebo reklama, prípadne či nemáte plnú e-mailovú schránku.

Ako zistím stav svojej objednávky s doručením na moju adresu?

O stave Vašej objednávky budete informovaní e-mailom v priebehu nasledujúceho pracovného dňa. Ak e-mail nedostanete, kontaktujte zákaznícku podporu na adrese eshop@domyfarieb.sk.

Môžem vrátiť produkt, ktorý mi nevyhovuje a ktorý som si objednal online s možnosťou vyzdvihnutia na predajni?

Produkt môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia na predajni. Produkt však musí byť nepoškodený, neotvorený a v pôvodnom stave. Nie je možné vrátiť farby tónované na prianie a ďalšie výnimky, ktoré nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach. Tovar je potrebné vrátiť v tej istej predajni, v ktorej ste si ho vyzdvihli, spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy. Ak ste tovar zaplatili platobnou kartou online, peniaze Vám vrátime na Váš účet. Ak ste platili v hotovosti, peniaze Vám vrátime v hotovosti.

Môžem vrátiť výrobok, ktorý mi nevyhovuje a ktorý som si objednal online s doručením na moju adresu?

Výrobok môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia od prepravcu. Výrobok však musí byť nepoškodený, neotvorený a v pôvodnom stave.

Tovar, ktorý bol doručený na Vašu adresu, vráťte prosím na vlastné náklady na adresu skladu:
PPG Deco Slovakia, s.r.o.
Logistické centrum Petrovany
Petrovany – Vysielač 573
082 53 Petrovany

Suma za vrátený tovar bude zaslaná na účet, z ktorého ste za tovar zaplatili.

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete tu.

Chcem tovar reklamovať, ako mám postupovať?

Ak chcete tovar reklamovať, obráťte sa na svoju predajňu alebo zákaznícku podporu na adrese pomozeme@domyfarieb.sk. Bližšie info o tom, ktorý tovar môžete reklamovať, si môžete prečítať vo Všeobecných obchodných podmienkach.

Na koho sa môžem obrátiť, ak mám ďalšie otázky?

Svoje otázky nám môžete poslať prostredníctvom kontaktného formulára alebo nám môžete napísať na e-mailovú adresu pomozeme@domyfarieb.sk.

V prípade, že máte otázky týkajúce sa konkrétnej predajne Dom farieb, všetky kontakty nájdete tu.

Sú otváracie hodiny predajne uvedené na webovej stránke aktuálne?

Áno, otváracie hodiny na webovej stránke sú aktuálne, okrem mimoriadnych krátkodobých výnimiek na predajniach (napr. havária vody atď.).

Otváracie hodiny všetkých našich predajní vrátane kontaktných údajov nájdete tu.

Nakupujem ako firma/SZČO. Aké mám výhody z nakupovania online?

Ako firma/SZČO sa môžete zapojiť do jedného z našich Zákazníckych programov, vďaka ktorým získate pri online nakupovaní rôzne odmeny. Všetky informácie o našich programoch nájdete tu.

Ako si môžem namiešať farbu, ktorú som si u vás kúpil online?

V prípade nákupu online s doručením na adresu nepredávame farby, ktoré je ešte potrebné tónovať.

Ak si tieto farby objednáte online s vyzdvihnutím na predajni, vyberiete si odtieň zo vzorkovníc na predajni, dohodnete sa na odtieni so zamestnancom predajne, ktorý následne natónuje požadované množstvo farby vo Vami vybranom odtieni. Celý proces trvá niekoľko minút.

Kde sa dozviem o aktuálnych akciách?

O aktuálne prebiehajúcich akciách, zľavách či špeciálnych ponukách sa dozviete na našom webe, v sekciách Aktuality a Akcie. Zároveň sa o aktuálnych akciách môžete dozvedieť aj z nášho pravidelného newslettera.

Ako sa prihlásim k odberu newslettera?

Newsletter automaticky zasielame všetkým registrovaným zákazníkom, neregistrovaní zákazníci sa naň môžu prihlásiť v spodnej časti domovskej stránky nášho webu. Vďaka newsletteru získate aktuálne informácie o akciových ponukách a výhodných nákupoch. Rovnako Vás budeme informovať o plánovaných akciách či produktových novinkách.

Ako sa odhlásim z odberu newslettera?

Svoj odber môžete kedykoľvek zrušiť kliknutím na príslušný odkaz v päte strany ktoréhokoľvek e-mailu, ktorý od nás dostanete. Prípadne nám môžete napísať na pomozeme@domyfarieb.sk.

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach

loader