Ak Vám prišla zásielka, ktorá nie je v poriadku, prípadne je tovar poškodený, môžete ju samozrejme vrátiť späť, spolu s uvedením dôvodov pre vrátenie.
Pripravili sme pre Vás stručné zhrnutie, ako poškodený tovar reklamovať čo najrýchlejšie a bez zbytočných komplikácií. Zodpovedáme za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí, avšak pri použitých tovaroch nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením.
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
- Záručná doba produktov je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.
- K tovaru, ktorý nám zasielate, nezabudnite doložiť aj vyplnený Reklamačný formulár a doklad o predaji tovaru.
- V záujme rýchleho a úspešného vyriešenia reklamácie odporúčame doložiť aj hodnovernú dokumentáciu vzniknutej vady (fotografia).
- Tovar následne odošlite na adresu distribučného centra:
PPG Deco Slovakia, s.r.o.
Logistické centrum Petrovany
Petrovany – Vysielač 573
082 53 Petrovany
Tel. č.: +421 517 480 288
Ako poslať reklamovaný tovar?
Uistite sa, že tovar, ktorý chcete reklamovať, nám naspäť posielate:
- čistý
- v súlade so všeobecnými hygienickými zásadami
- pokiaľ možno, v originálnom neotvorenom balení
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Reklamačné konanie začína dňom, kedy Váš reklamovaný tovar prijmeme. Reklamácie sa snažíme vybaviť čo najskôr, najneskôr však do 30 dní.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať
Váš Dom farieb