Ak Vám prišla zásielka, ktorá nie je v poriadku, prípadne je tovar poškodený, môžete ju samozrejme vrátiť späť, spolu s uvedením dôvodov pre vrátenie.

Pripravili sme pre Vás stručné zhrnutie, ako poškodený tovar reklamovať čo najrýchlejšie a bez zbytočných komplikáciíZodpovedáme za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí, avšak pri použitých tovaroch nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

  • Záručná doba produktov je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.
  • K tovaru, ktorý nám zasielate, nezabudnite doložiť aj vyplnený Reklamačný formulár a doklad o predaji tovaru.
  • V záujme rýchleho a úspešného vyriešenia reklamácie odporúčame doložiť aj hodnovernú dokumentáciu vzniknutej vady (fotografia).
  • ​Tovar následne odošlite na adresu distribučného centra:

          PPG Deco Slovakia, s.r.o.
          Logistické centrum Petrovany

          Petrovany – Vysielač 573
          082 53 Petrovany

          Tel. č.: +421 517 480 288

Ako poslať reklamovaný tovar?

Uistite sa, že tovar, ktorý chcete reklamovať, nám naspäť posielate:

  • čistý
  • v súlade so všeobecnými hygienickými zásadami
  • pokiaľ možno, v originálnom neotvorenom balení

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Reklamačné konanie začína dňom, kedy Váš reklamovaný tovar prijmeme. Reklamácie sa snažíme vybaviť čo najskôr, najneskôr však do 30 dní.
 

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať


Váš Dom farieb

07.03.2023

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach

loader